måndag, juni 4

Hallen

Jag hade ju en plan på att inte bli sjuk igen förens 2015, den sprack i fredags. Feberfrossa och en aggressiv förkylning, det kan sammanfatta min helg. Men nu tar vi nya tag ;) Idag har jag semester och då njuter jag av att gå runt och småplocka hemma som jag älskar. Den sista tiden har klädshoppingen gått före inredningshobbyn, jag fastnar ju ofta för det ena eller det andra. Nu är jag nog på väg in i en inredningsfas igen verkar det som för nu väntar ett nytt snyggt art print på att jag ska hämta ut det på mitt utlämningsställe. Det är något jag spanat in länge så det ska bli spännande att se på riktigt. Nåväl, senast jag hade ett inredningsryck var det hallen som stod i fokus. En ny spegel kom till (efter den andra gick i kras, kanske därför vi har sån otur nuförtiden...), en ny lampfot med silkesskärm från Åhlens, en brevpress från samma ställe och så en stor svärmorstunga i en korg/kruka från IKEA. Var inne på att tapetsera en liten fondvägg också men nu är jag tveksam.... Det märks att min färgglada period börjar gå över eller hur? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna