söndag, juni 10

Grattis till mig

Efter några månaders orolig väntan i neddragningstider fick jag äntligen besked från min arbetsgivare att jag kommer få vara kvar vilket känns härligt. Jag älskar verkligen mitt jobb och känslan har vuxit sig ännu starkare på sistone när jag varit på intervjuer på andra arbetsplatser. Men nu blir det som tur var inte aktuellt med ett karriärbyte. Så min fredag blev fantastisk, först det positiva beskedet och sen kom jag hem och möttes av ett fång rosor och ett paket från Mannen som utöver gratulationer och "du är bäst" hyllningar ;) innehöll en ny parfym som var mycket efterlängtad.


Det blev dubbla helgbuketter för jag köpte en bukett som ett grattis till mig själv :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna