onsdag, januari 4

Min dag!

I måndags fyllde jag 30 år! Och det hände faktiskt inget speciellt, jag såg precis likadan ut som när jag var 29. Tack för det superantirynkserum ;) Jag ska ha kalas för mina nära och kära nästa helg så min födelsedag spenderade jag med min alldeles egna lilla familj. Men så kunde min mamma och pappa inte hålla sig så de tittade förbi en stund på en fika och hade med sig en vacker blomma. På kvällen hämtade Maken mat från ett av mina favoritställen och det var så gott. Min dag avrundades med filmtittande och sedan var det dax att ställa in sig på att gå till jobbet för första gången på mer än ett år. Yes jag är tillbaka i 9-17 svängen (eller snarare 07.30-16.30, på ett ungefär ;).

En liten ballongflicka kom och väckte mig, kan det bli bättre!?

Cava till födelsedagsbarnet

30-års presenten från Maken, en tatuering (en present som varar evigt och jag är så lycklig för den)

Tapas, mmmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna