lördag, januari 7

Långhelg

Inser nu att jag valde en alldeles perfekt vecka att börja jobba på igen. 2½ arbetsdag sedan var det dax för långehelg. Jag kan erkänna att jag verkligen behövde det, har sovit som en stock och tagit igen mig ordentligt. Även om arbetsuppgifterna är desamma så händer det ju en hel del nytt när man är borta så länge från jobbet, dessutom glömmer man en del ;) Nästa vecka är jag nog inne i rutinerna igen, ska bara vänja mig vid att gå upp tidigt också...puh. Ikväll väntar festligheter igen, 80-års kalas. Det kan faktiskt bli festligare än vad det låter, man vet ju aldrig ;)

Första dagen på jobbet blev jag firad ordentligt. En fantastiskt fin bukett blommor väntade i lunchrummet, tillsammans med caterad mat och sjungande kollegor....

...och så fick jag en karaff "Rillo" från Design House Stockholm

Fina trion som jag passar på att mysa med ordentligt under långhelgen

Jag och min fina tjej (som suger på ett lock på kastrullen) :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna