söndag, januari 1

En nyårsafton

Hej 2012! Hoppas ni hade en härlig kväll igår. Jag och Maken + lilleplutt firade för oss själva, det var faktiskt väldigt mysigt och ett skönt sätt att välkomna det nya året. Jag tror att 2012 kommer bli ett händelserikt och spännande år med en del utmaningar. Känner mig redo att ta mig an det som det kan komma att bjuda på, så mitt enda löfte till mig själv igår vid tolvslaget var att fortsätta vara precis den människa jag blivit. Hoppas verkligen jag kan hålla det :) Imorgon fyller jag 30 år!!!! Det blir min första utmaning ;)

Noelle undrade vad det var för speciellt med årets sista dag

Vardagskaos! Maken lagade korvgryta i väntan på lite lyxigare mat :)

Mys innan läggdags för lillan, att vara vaken till tolvslaget skulle nog vara för tufft för henne ;)

De vackra rosorna jag fått av min älskling passade fint till dukningen

Dukat med blått

Årets sista outfit, allt från H&M

Bästa sällskapet i form av en snygg man, min man ;)

Kissen var orolig av fyrverkerierna och ville vara nära oss hela tiden, såklart hon fick det

Pang bom! Vi skålade in det nya året under en färgsprakande himmel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna