lördag, december 10

Smink från e.l.f

Efter en stökig gårdagsnatt så har jag samlat på mig 10 timmar på sömnkontot inatt. Och det var inte den lilla tjejen som orsakade min sömnbrist utan min Man som var ute på äventyr. På vägen hem efter en fisketur i torsdags så stannade bilen, mitt ute på vischan och i en rådande snöstorm. Som tur var finns det bärgare men jag kunde såklart inte sova förens jag visste att han var hemma tryggt och säkert, först runt tvåtiden fick jag återse min fisketokiga karl igen, lycka! Vi var båda såklart trötta igår så det blev ingen sen fredagskväll för vår del, det tidiga sänggåendet i kombination med att lillan sov till halv nio idag gör mig ordentligt utvilad. Snart ska vi åka till lillans farmor och farfar där hon ska sova över inatt, de blev så ledsna när de gick miste om vår lilla skatts visit senast pga av sjukdom så nu får de "låna" henne resten av helgen. Nu ska vi komma på något skoj att hitta på bara vi två, hmm det borde inte vara så svårt :) Jag vill åka och kolla efter rosa julgranskulor t ex ;)

En kul överraskning låg i brevlådan igår. Ja det blev en överraskning för jag hade glömt bort vad jag beställt från e.l.f, det är ju så billigt att man klickar hejvillt. Det är andra gången jag beställer och jag är riktigt nöjd. Den enda nackdelen jag kan komma på är att det ibland skiljer sig lite på färgerna på hemsidan och hur de ser ut i verkligheten. Jag passade på att beställa förra söndagen då det var fri frakt och man fick en hemlig present. Den hemliga presenten visade sig vara ett makeupkit med massor av ögonskuggor + rouge + highlighter och läppglans, kul! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna