torsdag, december 8

Änglaspel

Jag vill verkligen ha ett riktigt änglaspel, det är min "craving" idag ;) Har ett litet men det varken snurrar eller spelar = tråkigt. Så till nästa jul ska det finnas ett i det här hemmet, kanske ska passa på att köpa (om de är lätta att få tag i?) när de rear ut julpyntet. Igår firade vi lill-lördag med kantarellmackor och så spelade vi Alfapet, vilket jag förlorade rejält i. Men nästa gång ska jag klå honom... ;) Avslutar med ett vintips innan det är dax för mig att städa vidare, ett rött Merlot vin och ett vitt Chardonnay som båda heter Spring Village. Fantastiskt goda, prisvärda och jag erkänner, jag föll först för etiketterna, hur fina är de inte?!
Där längst till höger är mitt lilla lilla lilla fejk änglaspel

Goda viner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna