måndag, december 12

Från det ena till det andra

Vår lördag blev precis så rolig som jag hoppats på :) Efter att ha lämnat en glad liten tjej hos sin farmor och farfar åkte vi några ärenden. Det är en konstig känsla att promenera alldeles ensamma i butiker numera, ja ensamma var vi ju inte direkt, mängder av folk såhär i jultider. Hittade iallafall några nya julgranskulor, dessutom köpte jag en julstrumpa på Jysk till Noelle. En riktigt stor strumpa så man får rum med alla typer av paket, perfekt :) På kvällen svidade vi om och blandade varsin mojito, sedan gick vi ut en sväng. Dagen därpå tog vi en låååång sovmorgon och kollade på film med täcken i soffan, det händer inte ofta heller numera och hjälp vad jag njöt. Men så blir det lite tomt när man inte har den där lilla sötnosen härhemma. Det är alltid en helt fantastisk känsla när man får återse henne igen.

Dubbelt upp i outfitbilder i lördags, jag på dagen vs jag på kvällen :) Jag invigde min nya paljettkjol från H&M, tror minsann jag ska ha den på julafton fast med en stickad tröja till, i lördags matchade jag med en svart tröja från La Redoute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna