torsdag, december 1

Lite mer pynt

Idag har vi städat som vanligt, det är ju torsdag. Noelle har börjat härma mig och går runt med en egen trasa och putsar av saker. Undra om hon alltid kommer förknippa torsdagar med städning :) Tog några kort på julpyntet som finns i den lilla damens rum. Skulle vilja köpa en liten minigran att ha i hennes fönster men jag har inte stött på någon ännu. Sedan letar jag efter en riktigt fin julstrumpa. Såg en lila, stickad strumpa från Bloomingville i en inredningstidning men den verkar inte finnas att få tag på och nej jag tänker inte ge mig på att sticka en själv, då blir den klar först 2050... ;)

En polkagris från Lagerhaus har tillkommit på kakfatet

Kaninen har fått en julig rosett

Nallen fick en tomtemössa

Det här är ju inte lillans rum utan köket. Ville visa den fina burken jag köpte på Åhlens igår, den kommer nog få stå kvar även efter jul. Smidigt att det är tre burkar i en även om jag inte kommit på vad jag ska ha i dom än :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna