fredag, december 2

En fredag, två frisyrer

Äntligen fredag! Antalet fjärilar i min mage är dubbelt så många som i vanliga fall, den här tiden på året är verkligen fantastisk. Idag har jag shoppat ännu en julklapp, så nu har nästan alla i släkten fått sig ett (eller två) paket. Min klädkammare ser mer ut som en tomteverkstad just nu, med paket, snören och papper överallt :) Inatt sov jag med papiljotter, Noelle skrattade när hon såg mig i morse och jag förstår henne. Så idag är mitt hår galet lockigt vilket passar mitt humör alldeles perfekt. Lillan är också fredagsfin i håret, jag köpte några olika hårspännen på H&M idag. Äntligen är hennes hår tillräckligt långt för att man ska kunna fixa små frisyrer (så länge hon inte upptäcker spännet eller hårsnodden villsäga, för då ryker de på en gång...).  

Tröja från Vila och byxor från Åhlens

Hårspänne med en kisse på såklart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna