onsdag, december 21

Nu börjar det ordna upp sig

Ett ord - Datastrul! Så nu var det ur världen. Hoppas att datorn kommer hålla sig i toppform framöver. En annan tråkig grej som hänt är att min sedvanliga spakväll jag har på måndagar förvandlades till en spykväll. Inte för min egen del men Noelle vaknade och var ledsen, gick in till henne och då kom det, i sängen och över hela henne. Hela hon skakade stackarn, men när jag fått av henne pyjamasen hämtade hon böcker och sitt pussel, toknissen. Efter ett bad och byte av sängkläder upprepades det tyvärr 3 gånger... Igår sov hon nästan bort hela dagen men idag verkar hon piggare även om hon inte är så matglad. Återkommer med lite bilder på granen sen för nu ska jag lägga in världens godaste sill. Hejsvejs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna