tisdag, december 6

Blått

Det var inte bara räkmackor min fina Man kom hem med igår, han hade även med sig en present. I helgen köpte jag ett Yankee Candle ljus i julklapp till en viss person i släkten... Sniffade mig igenom hela sortimentet och blev helt tokig i en viss doft som jag jag senare beskrev för Maken som -Den luktar man! Och jag älskar verkligen mansdoft, alltså herrparfym. Om det var ok skulle jag hellre använda herrparfym en damparfym, så mycket gillar jag det. Nog om det, jag kunde ju inte köpa just den doften på ljus till min släkting för det är ju osäkert om hon skulle vara lika betuttad i just herrdoften så det blev en annan variant. Döm om min förvåning när Maken gav mig just det ljuset jag hade beskrivit för honom, utan att veta namnet. Han vet hur män ska lukta när de luktar gott, det var ingen nyhet :) Så nu står det på köksbordet och jag tänder det direkt på morgonen, bättre doft kan man inte ha till frukosten eller hur? ;)

Drift Away

En blå hyacint håller på att slå ut, så nu blir det ännu mer väldoft i köket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna