torsdag, oktober 20

Efter regn kommer solsken...och så vidare...

Äntligen tog jag tag i något jag skjutit på alldeles för länge - oordningen i mina sminklådor. Det har varit en katastrof men efter en ordentlig rensning är det definitivt en roligare syn som möter mig när jag öppnar lådorna i sminkbordet. I den ena lådan har jag puder, ögonskugga, foundation m.m. och i den andra lådan samsas läppstift och läppglans med smyckesaskar. När gårdagens "måsten" var gjorda var det dags för lite kul, så då blev det en lekdate hemma hos S där vi passade på att byta paket för småtjejerna som fyller år så nära varandra. Ett perfekt sätt att spendera en regnig onsdagseftermiddag :)  

Tadaa

H&M från topp till tå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna