tisdag, oktober 18

Nästan inbyggda

Tidigare idag kom vi knappt ut eftersom fasaden på fastigheten vi bor i ska fixas till, vilket i sin tur innebär att man just nu är mitt uppe i att bygga upp byggnadsställningar. Så när jag skulle styra ut vagnen vid porten fick jag först ducka, köra vagnen på snedden och sedan möblera om bland avspärrningarna för att ta mig ut. Men skam den som ger sig, ut skulle vi bara. Funderar på att trotsa ödet igen senare idag och se om det är lika krångligt då. Vad gör man inte för att tillföra lite spänning i mammalivet ;)  

Jag idag, slitna jeans från Acne och rutiga skjorta från Gina tricot (Alcide style ;)

Såhär såg det ut innan utsikten förstördes, ingen större förlust med andra ord ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna