fredag, oktober 21

Briospis och stora Nallebjörnen

En hel dag med bara mys det har vi haft idag, jag och Noelle. Och så har vi lekt en massa såklart. Lillan fick en Briospis i födelsedagspresent av farmor och farfar som hon tycker mycket om. Idag förstod hon hur man öppnar och stänger spisluckan, så den har hon öppnat, stängt, öppnat, stängt... Sedan har hon gosat med sitt senaste tillskott till gosedjurssamlingen - en stor nallebjörn: Bruno Nalle :) Småkompisen M hade fått en sådan i present och Noelle blev så förtjust i hennes nalle, ryktet spred sig till mormor och morfar så rätt var det var hade sötnosen en alldeles egen. Den är minst sagt omtyckt. Nu sover dock den lilla och jag njuter av ett glas gott rött vin medan Maken är på afterwork. Det blir nog Idol för min del lite senare och sedan Skavlan. Skönt fredagsmys även om det är lite ensamt här i soffan men jag har ju honom bredvid mig snart igen :)  

Vilken smart grej, en egen spis (kissen håller ständigt koll på lillan)

Den egen magen blev visst mer spännande än spisen
Hahaha vad festligt :)

Myyyyyys med Bruno Björn

Och här är ju jag, i kläder från La Redoute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna