söndag, oktober 23

Härlig helg

Vi har haft en riktigt härlig helg och vår lilla tjej har varit så mysig. Dessutom har hon både lärt sig säga klocka och klappa händerna, det ni ;) Lördagen spenderade vi en stund hos mina föräldrar där jag botaniserade bland mängder av porslin och prydnadssaker som de rensar ut i och med flytten. Jag hittade en hel del godbitar. På kvällen blev det hämtpizza framför filmen Svinalängorna, tyvärr var den inte alls lika bra som boken. Efter den film-missen blev det ett säkert kort: Jersey Shore, hahaha det är garanterad smaskig underhållning ;) Idag tog jag sovmorgon, när jag till sist bestämde mig för att hoppa upp ur sängen hittade jag min fina lilla familj sittandes i soffan och kolla på Lilla Jönssonligan, morgonruffsiga och söta. Sedan tog vi en tur till lekparken. Utomhusleken måste tagit på krafterna för lillan somnade i saccosäcken halv sex. Så nu ska vi ta tag i något som kanske blir det minst härliga den här helgen - frosta av frysen... Kanske blir det roligare av att vi gör det som ett team :)

Det var en kylig söndag, jag passade på att ha min nya mössa från MQ

Noelle hade sin nya overall från Åhlens, vi kör på färgtemat lila så det blir lättmatchat

Hej vad det går!!!

Två av mina fynd - vita ljusstakar. Är inte säker på om jag ska ha dom stående så, känner på det lite :)

Liten Söt däckad efter vällingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna