onsdag, mars 19

Ett sätt att spendera en ledig dag...

I ett mycket vetenskapligt syfte valde jag att dokumentera min dag, från ca 8.00 till 14.00 (sedan tog tålamodet slut ;o).

Frukost och nya Lantliv som lektyr, det är en bra start. Tidningen byttes mot slösurfande på roliga bloggar och lite Modette-tv.




Sedan lite tillpiffning (jag har blött hår...bör inte förväxlas med flottigt hår ;o) och val av kläder, Mangoklänningen kändes lockande idag.



Efter att gjort klart tvättpasset i tvättstugan blev det en promenad. Kom hem med två påsar och sjönk ner i soffan en stund. Sedan blev det bus med Bozzan i hennes nya klätterträd som hon fick igår, det var uppskattade kan jag lova.



Slängde ihop en lunchsallad och såg ett avsnitt Sex And The City.
Provade Lindexpåsens innehåll, en lång kofta som fanns på rea. Perfekt :o)



Tog tag i tvätten igen, Bozzan "hjälpte" mig att sortera...hm...vilken liten glidare...
Klart slut från mig :o)

1 kommentar:

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna