torsdag, maj 31

Inte så kul dag och sen blev allt ganska osammanhängande

Usch idag blev jag ledsen på jobbet, det är så jobbigt att aldrig få några ordentliga besked. Att aldrig veta vad man gör nästa vecka, att arbeta under en organisation som beter sig schitzofrent. Lite svårt att förklara.... Äsch det är bara att skaka av sig. Sådär.

Hm ja efter jobbet idag gick jag till Myrornas, de hade inte så mycket. Men jag hittade ett par nästintill oanvända mockapumps. Kanske ser lite "damiga" ut på bilden men jag lovar att på foten var de riktigt heta ;o) De fick mig iallafall på lite bättre humör, fast när M kom och hämtade mig så slog det skorna med hästlängder vad det gäller tröst. Tog en bild på vår utsikt också, vi har en brud & fest butik mitt över gatan. Visst är det romantiskt.

Oj vilket osammanhängande inlääg det blev, hihihi. Nu ska jag svara på kommentarerna jag fått :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna