torsdag, maj 31

Men vänta det kom mer

Eftersom jag fick min lön så sent som idag så var det såklart läge för en liten runda i några butiker. Hittade inte så mycket men shorts har står på min shoppinglista inför sommaren så det blev det. Två par, ett par svarta och ett par grå. 98 kr på H&M, det är som hittat.



Sedan blev det den obligatoriska "jag har slut på skönhetsprodukter i månadskiftet" handlingen ;o). Konstigt att det alltid ska ta slut när man har tomt i plånboken. Så Dr.Hauschka dagcréme, mascara och ögonbrynsgelé (ja den är oumbärlig...) införskaffades. Hade tur för Åhlens hade ett specialerbjudande när man köpte Hypnose mascaran, så fick man ett litet "kit" med två provförpackningar.

2 kommentarer:

  1. Va fint shortsen satt på dig! På mig satt de där inte alls så snyggt :-/ Däremot hittade jag mina svarta på Vero Moda, lite dyrare dock :-P

    Tack för din söta kommentar! :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, bara man trivs så (och är fin såklart :o). Kram!

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna