söndag, augusti 12

Last Days of Summer

Nu är det höst! Eller kanske inte men semestern är slut och vi är tillbaka på jobb och dagis. Jag älskar ju hösten så inte mig emot ;) Här kommer några bilder från våra sista semesterdagar som vi ägnade åt att ladda batterierna extra mycket genom sol, lite bad och god mat. 

Så söt och så bestämd, vår lilla diktator ;) 

Vi var i Stadsparken en dag, där lärde Pappa Noelle hur man jagar fåglar, kanske inte en jättebra idé tänkte jag...
Så tog vi en "familjebild", fast Noelle sprang runt i bakgrunden, har man precis lärt sig jaga fåglar är det svårt att sluta. Kul att vi är så uppmärksamma föräldrar, hmmm...99% av tiden iallafall...
Fortfarande en badkruka men det går sakta men säkert framåt

Skönt att vara naken i solen ibland, jag blev nästan lite avis ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna