söndag, augusti 12

Hästhuvud

Jag har fått dille på allt som har med hästar att göra när det kommer till inredning. Fråga mig inte var det kommer ifrån men helt plötsligt så spanar jag efter allt hästliknande. Förra söndagen köpte jag ett hästhuvud på Iems, det blev perfekt i fönstret i vardagsrummet. Nu ska jag dricka ett glas kallt vitt vin här och invänta att Mannen fixar till ett par kantarellmackor. Bra uppladdning inför den kommande arbetsveckan. Förra veckan, den första jobbveckan efter semestern var verkligen fullspäckad. Hoppas på ett lite lugnare tempo denna veckan när alla mailkorgen inte är lika fullproppad. Däremot är det nog många studenter som är tillbaka efter sommaruppehållet så jag kan nog vänta mig en händelserik vecka vilket alltid är kul :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna