lördag, juli 7

Vilken resa

Nu har vi semester jag och Mannen och som sig bör åker vi en tur till Ullared och besöker GeKås där. Mest som en kul utflykt. Iår hyrde vi en stuga i två nätter och hade resesällskap i form av min bror med familj. Vi hade det riktigt trevligt, shoppingfynden vi gjorde var dock mest till Noelle, allt från en flytväst till en liten pool. Men underkläder blev det iallafall till mig själv och ett par skor men de köpte jag inte på själva varuhuset ;). Det första som hände var dock att brandlarmet gick när vi kom dit. Jag hade åkt rulltrappa upp och ner med Noelle några gånger (det är den nya favoriten för hennes del...). Så precis när de ropade ut att det brann i varuhuset stod jag nära en nödutgång som jag slet upp och tog mig ut på en lååååång trappa som gick utanför varuhuset. Lämnade man och sällskap att klara sig själva ut för jag planerade inte att gå motströms mot flera 100 GeKås besökare... Var helt skakig när vi kom ut och började starkt fundera på om det är någon högre makt som vill att jag ska stryka med det här året... Men som tur var så var det bara ett tekniskt fel så vi kunde pusta ut. Sen kunde vi shoppa och njuta av vår vistelse igen :) 

Utanför vår lilla stuga

På kvällspromenad

Frukostdax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna