lördag, juli 7

Midsommarafton (för ett tag sedan...)

Innan allt gick åt skogen och jag hamnade på sjukhus hann jag fira midsommar (iallafall till klockan sju på kvällen). Vi var på ett mysigt firande med dans runt midsommarstången, fiskdamm, dragspelsmusik och egen picknick. Idylliskt och mysigt. Noelle trivdes som fisken i vattnet och hade det kul tillsammans med mormor och morfar, morbror med familj och lilla kusinen. 

Noelle på picknickfilten med Pappa

Jag och Noelle spanade in omgivningarna (jag hade en ny fin klänning från Nelly) 

Plockar blommor med Morfar

Kusinerna med sin fångst från fiskdammen 
Sen blev jag som sagt ganska sjuk, feberfrossan kom från ingenstans och jag frös så jag tappade känseln i både ansiktet och händerna. Fick ont i halsen och svårt att svälja. Sen blev allt värre och värre (ska inte gå in på några nasty detaljer) så på söndagen åkte jag till akuten och blev inlagd där några dagar. Nu mår jag bra igen och det är ju viktigast men min midsommar blev kanske inte som jag tänkt mig. Bättre lycka nästa år ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna