söndag, februari 5

Lördagens och söndagen

Vilken härlig helg det har varit, fullt ös från morgon till kväll men ibland gillar jag det. Så kan man njuta med gott samvete av de händelselösa helgerna som kommer ibland. Idag har jag agerat inredningskonsult ;) i mina föräldrars nya lägenhet, det blir så fint och jag hoppas att de kommer trivas jättebra. Nu ska vi ha en riktigt mysig filmkväll är det tänkt och ladda inför en ny spännande vecka. Min kalender är fullbokad så då antar jag att man gör bäst i att ta en iskall öl och krypa ner i soffan innan det är full fart som gäller igen.

Att fota det här yrvädret är lättare sagt än gjort, men visst var hon söndagsfin i sin tunika från KappAhl

Min lördagsoutfit, tröja från H&M och leggings från Lindex, guldhjärtehalsbandet är en 25-års present från Maken (5-år sedan, ahhhh!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna