lördag, februari 4

Änglavakt

Just nu njuter av att vara "ensam" hemma, Noelle sover och Maken är flytthjälp åt mina föräldrar. Det är skönt att se hemmet i dagsljus för en gångs skull. Om flyttandet går som det ska funderar jag på att dra på "spegeljakt". Vi hade verkligen änglavakt tidigare i veckan när hallspegeln lossnade från väggen och gick i bitar. Lillan hade precis varit under den och försökt nå upp för att spegla sig. Tänk om hon hade varit där när den lossnade, usch jag ryser när jag tänker på det. Så nu vill jag hitta en fin, ganska stor men lätt spegel till hallen. Ikea har några fina men jag har för mig att jag har sett en riktigt fin variant på ett riktigt budgetvaruhus, ska spana in det först tänkte jag. Nu ska jag fortsätta njuta :)

Gillar verkligen cylindervasen jag fick i julklapp, alla buketter funkar i den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna