tisdag, juli 12

#9 Västersjön

Små utflykter hör verkligen semestern till, tur att vi är lika på den punkten jag och mannen här hemma. Det behöver inte vara så långt bara det bär av någonstans. Idag åkte vi till en sjö här i närheten och myste med lillan på filten i det omväxlande vädret. Vi hade tänkt bada med kylan skrämmde bort den tanken. Men lite plaskande med fötterna i vattnet blev det iallafall, misstänker att det är så nära ett bad jag kommer denna sommaren (jag är en sån badkruka...).

Nämen vad är detta för något spännande Pappa, en hink med vatten. Jättekul!!!

Jag i den tillfälliga solen med jeansjackan från Denimbirds som åkte av och på, av och på, av och på

Hon älskar gröna äpplen precis som jag, så fort jag tar ett bett hör hon det och tar äpplet från mig :)

Ikväll är min älskling iväg och fiskar så jag får roa mig på egen hand. Ett stort glas Pepsi och lite internetsurfande står närmast till hands, vardagslyx får verkligen en ny innebörd när man blivit förälder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna