söndag, juli 24

#19 & #20 Ikea sen kräftor

I fredags åkte vi till det stora blågula varuhuset och handlade lite smått och gott till hemmet. Som vanligt glömde jag bort vad jag faktiskt var där för att handla men precis när jag stod och hade betalat kom jag på det, tavelbelysning! Så jag fick ta en vända till, denna gång på egen hand medan Maken gick och lekte med Noelle som inte var så sugen på ännu en runda... Tsss barn förstår verkligen inte tjusningen med Ikea ;)

Är glad att jag sprang tillbaka för att köpa belysningen, det blev fint över vår tavla över Jönköping

På lördagen gick vi en tur till torget och handlade på oss nya krukväxter men framförallt räkor och kräftor som vi smaskade i oss på kvällen, tänk att det kan vara så gott! Noelle som blivit en riktig sömntuta vaknade först vid åttatiden och ville sedan somna om igen på förmiddagen så vår dag började inte förens runt lunch, så vi hann inte göra så mycket mer den lördagen. Men jag klagar inte :)

Precis nattat lillan och tar ett glas rosé till den stundande skaldjursfrossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna