fredag, juni 17

"Friday Im In Love"

Äntligen fredag igen! Idag har jag sprungit en massa små ärenden och fixat så att det blir en riktigt mysig kväll. Färska räkor och vitt vin är en klassiker som aldrig kan gå fel. Det är tunga moln över stan i dag men varmt, lite regnskogsfeeling. Svårt att klä sig men jag fick det att funka tillslut. I allt tjo och stim som det är numera på morgonen här så glömde jag att ta av mig mina pyjamasboxers som jag sovit i och drog på mig kläderna över dom, när jag kom hem efter min turné på stan upptäckte jag shortsen med dom svarta små pudlarna och röda rosetterna på hahahahaha.

Skjortklänning från Indiska, stickad tröja från Monki, knästrumpor från KappAhl och Hunterstövlar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna