torsdag, maj 5

Putsat och klart och imponerad

Igår ägnade jag en bra stund åt att plocka undan vinterskor som fick ge plats åt skor anpassade för varmare temperaturer. Det är alltid lika kul att öppna kartongerna och se vad som gömmer sig där (jag har ingen ordning i dom kan jag lova...det är en överraskning att öppna varje gång). En del skor fick sig en omgång med skoputsen medan andra fick en dos impregneringsspray, så nu är de redo för sommarens äventyr, vad de än må vara :)

Inga gravidsvullna fötter kommer traska runt i dehär denna sommaren, skönt!
När jag ändå är inne på klädkammare så kan man inte bli annat än imponerad av duktiga Jannice och hur hon inreder sitt nya hus, spana in hennes walk in closet, den vill jag också ha!!! :) Jag tar till mig tipset om att beskära en vanlig IKEA matta och lägga in så det täcker hela golvet, hmmm måste nog gå och mäta i min klädkammare nu på momangen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna