söndag, april 24

Påskafton

Gårdagen började såklart med att jag kastade mig över mitt paket ;) I det fanns en jättefin kaffekopp med tillhörande fat och sked från Greengate. Maken har hört mig tala om kaffekoppar och trodde att det var just den, tyvärr finns det många olika märken med just blommiga koppar...(eller det är ju ganska bra egentligen, blommigt är ju fint). Men jag hade tänk börja samla på kaffekopparna från PIP Studio så vi ska byta. Gulligt var det hursomhelst :) Sedan åt vi frukost med kokta ägg såklart, jag färgade dom mörkrosa dagen till ära med karamellfärg. 


Påskmiddag åt vi hos mina föräldrar. Noelle fick ett stort påskägg av Mormor och Morfar med en leksak som gjorde succé. Vi vuxna gottade oss i smarrig påskmat, det är verkligen min favorit (mest för sillens skull ;).

Jag och Noelle busar på altanen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna