måndag, april 25

Kusinträff

Tänk om varje måndag var såhär härlig! Rivstartade dagen med tvätt och städning men sedan blev det lite mer roliga aktiviteter. Min bror och svägerska kom på besök med Noelles kusin Amanda. Vi fikade och småbusarna spanade in varandra. Noelle fegade ur några gånger och blev ledsen medan Amanda var trött och var ledsen för det. Så vi gick en tur ute i det sköna vädret. Jag blev nästan lite solbränd ;) Resten av dagen har vi övat Noelle på att krypa, det går verkligen framåt.


Igårkväll när jag var "fiskeänka" passade jag på att uppdatera vår fotovägg med bilder på oss och vårt lilla charmtroll. Man kan ju inte ha en fotovägg utan sin lilla tjej representerad bland fotografierna. Nu är det fixat och det blev så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna