onsdag, januari 26

Vårstilen

Jag älskar att göra listor! Nu när vårgarderoben ska uppdateras så vaknar självklart "listomanen" i mig. Och eftersom min klädkammare håller på att svämma över så ska jag försöka shoppa smart och satsa på några få nyckelplagg. Trodde aldrig jag skulle erkänna det men jag behöver faktiskt inte shoppa så mycket nytt ;) Hittar kläder som jag ännu inte hunnit använda som jag köpte för ett år sedan, men en gravidmage kom i vägen och kläderna föll i glömska.

Så nu ska jag som sagt shoppa smart och vad är väl då bättre än en lista:

- En vit kjol
- Ett rött bälte
- Jeans, mellanblå
- Linne från Odd Molly - Timeless
- Bastoppar i bra kvalité (Filippa K)
- Ballerinaskor, svarta och bekväma
- Beiga stövlar/boots som funkar till bara ben

Fantastiskt vackert linne eller hur? Bild från TinTinStyle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna