onsdag, januari 26

Dagen såhär långt

Morgonen har varit riktigt effektiv, har renbäddat sängen och dammsugit. Finns det något härligare än att krypa ner i en nybäddad säng? :) Lillan somnade nästan till i sin babysitter när jag dammsög så nu är hon förflyttad till spjälsängen för en förmiddagstupplur. Hon sover nästan alltid en stund efter varje matning, hur länge varierar dock. Ibland blir det bara en powernap på 15 minuter ;). Nu ska jag fortsätta fixa lite här hemma sen blir det en kylig promenad, termometern visar -6 grader idag, burr.

Sängkläder från favoriten IKEA

2 kommentarer:

  1. Mötet på stan gjorde mig helt underbart lycklig! Vad jag sprang för att hinna ifatt!

    SvaraRadera
  2. Mig med! Blev så glad när jag såg att det var du, min härliga man :)

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna