tisdag, november 3

Nya tillskottet

Helgen flög förbi i en rusande fart och jag hade svårt att hinna med allt jag planerat. Men viktigast av allt var besöket hos Makens bror och hans sambo som fått ytterligare en liten kille. 4,8 kilos killen var så söt och en kopia av sin 1-årige storebror. Det känns så märkligt att kalla en 1-åring för storebror men det är ju just det han är. Och jag ser nästan (nästan) moderlig ut på kortet ;o). Min "mammafavorit" bland kändismammorna är Michelle Williams som är mamma till Matilda Rose. Dom är så söta ihop så jag använder bilden för att skyla lillen lite, han vill nog inte veta av att hans "faster" publicerat bilder på honom i hennes "gulligull" blogg i framtiden ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna