torsdag, oktober 29

Tröjan, redan här (och på)

Ibland tar det över en vecka att få sin beställning från H&M och ibland går det på någon dag. Jag fick tröjan jag beställde i söndags redan igår. Idag kunde jag såklart inte hålla mig från att inviga den tillsammans med kjolen från Filippa K. Trots att tröjan innehåller akryl känns den inte billig och kvalitén (om man nu kan säga något om den efter bara en dags användning) verkar bra. Bildbevis till höger (och tänk inte på mina jobbtrötta ögon, nu är det nog försent förresten... ;o)

2 kommentarer:

  1. Fin tröja, passar dig perfekt och till kjolen. Alltid plus med snabba leveranser, det gillar vi =)

    Ha en skön söndag!

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. Ja det gör vi :o) Tack för kommentaren. Kram Johanna

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna