tisdag, december 30

Nu ska jag inte säga God Jul mer det här året

Här kommer några sista bilder från julfirandet 2008 sedan ska jag inte skriva ordet jul mer iår (någon mer än jag som känner för att packa ner alla julsaker NU på momangen?)



Den 23:e firade vi minijul hos mina föräldrar, då fick alla paket (även husdjuren), Mange lekte "stekare" i sin nya morgonrock :o)



På julafton var vi hos Manges föräldrar. Det blev en låååång julklappsöppning...Mange fick en bebis i sitt paket, när han (bebisen) började må illa bytte Mange in honom mot en eldriven skruvdragare istället ;o) Själv sökte jag skydd bakom de längsta sugrören jag någonsin sett!


På juldagen åkte vi till mina föräldrar igen, där försökte vi förstå oss på ett spel vi hade fått kvällen innan, det gick sådär...därav den lite mindre positiva bilden...

Tack å hej Julen 2008!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna