söndag, december 28

Julen 2008

Har haft en underbar jul med god mat och fina presenter. Hoppas att ni som läser har haft detsamma! Nu ska jag jobba 2 dagar sedan ska jag vara ledig igen, skönt med en liten mjukstart. Vårt julfirande pågick i 3 dagar, sedan var det skönt att komma hem igen. På Annandagen låg jag äntligen i min egen soffa och kollade på Fanny och Alexander, sedan var mina batterier laddade igen. Kom på att man blir rätt socialt uttröttad av att umgås så intensivt med människor i flera dagar, så det har varit så skönt att hålla oss för oss själva nu de sista dagarna av ledighet. Är det bara vi?

Jag och Mange på Julafton, jag hade en vintageklänning från min mamma i hallonröd spets och Mange hade en skjorta som han fick i "julaftonsmorgonpresent" av mig, tjusigt :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna