måndag, december 29

Jag måste varit snäll....

Fick så fina julklappar av mina nära och kära. Av Mange fick jag den gröna väskan från Et Vous (som jag trånat så mycket efter), fina underkläder och en tröja. Han vet vad kvinnor vill ha minnsann :o) Min pappa gav mig en locktång som jag testade på juldagen (se bilden), lockarna satt i tills jag tvättade håret (3 dagar senare), toppenbetyg till den! (det är en OBH Nordica locktång). Sedan fick jag allt från parfym, presentkort på spabehandlingar, tidningskorg från MIO, badhanddukar, halsband från Miss Dee, morgonrock...

2 kommentarer:

  1. Om du vill/kan får du gärna skriva ut vilken locktång (av OBH's sortiment) som du fick. Mitt hår är riktigt krångligt att få till lockar i, och framförallt att få dem att stanna.

    SvaraRadera
  2. Den heter Artist Curling Iron, här är en länk till den

    http://www.obhnordica.se/Default.aspx?ID=582&PID=197&ProductID=2016&ProductNumber=5829&ShopGroupName=Locktänger%20och%20värmeborstar&template=SE-DW-OBHproductdata1.html

    Har samma problem som du men den här fungerade verkligen :o)

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna