onsdag, oktober 22

Skratt mellan tårarna

Idag har jag bruna, utsvängda manchesterbyxor från Diesel på mig. Kände mig lite halvnördig så jag var tvungen att addera en mössa och plussa på coolhetsfaktorn lite. Det gick sådär... ;o) T-shirten är från H&M organic, den är riktigt tjusig.

Nu ska jag varva ner en stund och klura ut vad man kan hitta på en lill lördag som den här. Hade planer på att träffa en vän men hon ringde och sa att vi får nog skjuta på den där grejen för jag sitter här på BB med min nyfödda son. Jag sa att det inte gjorde något, såklart! Det är härligt att humorn finns med även i väldigt känslosamma stunder :o)

2 kommentarer:

  1. Jag hittade din blogg idag, riktigt mysig! Läste några veckor bakåt i tiden och upptäckte att du varit blond förut, eller iallafall mer åt det blonda. Jag blev grymt förvånad, med tanke på hur otroligt snygg du var som brunett, trodde det var din vanliga hårfärg! Ha en fin dag.. :) Kramar Millan

    SvaraRadera
  2. Åh tack! Det är väl en fördel med att ha en mittemellan hårfärg, det funkar med båda hårfärgerna. Men just nu trivs jag fantastiskt bra som brunett :o) Kram och kul att du hittat hit

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna