torsdag, september 11

Neonbrud

Ibland har man så fullt upp med att leva att det ger lite tid över åt annat

Mest av allt har jag haft kul, bland annat i fredags. Då genomförde jag och några vänner en kidnappning, "offret" var en blivande brud. Vi stormade in på hennes kontor efter lunch, gav henne champange och satte bindel för ögonen. Sedan bar det iväg på magdans. Eftersom hon skulle slippa "genomlida" det ensam så ställde vi upp och dansade vi också. Det var inte lätt!!! Speciellt inte om man har svårt för inövade dansrutiner (som jag tex...). Men tillslut satt den där dansen ganska bra (Mange fick sig en liten show dagen därpå ;o). Allt har såklart filmats, jag håller tummarna för att jag dansade ur bild...


"Bruden" på dansgolvet lite senare på kvällen :o)

För övrigt har den senaste veckan varit full av idésprutande vad gäller inredning jag har lite nya projekt på gång och jag vill komma igång direkt! Men som vanligt gör man bäst i att ta sig en extra fundering innan man skrider till verket.

Nu: Städning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna