måndag, juli 7

Två ja och en kyss

När jag var 20 år träffade jag en kille som jag tyckte var helt grym. Vi dansade en dans eller två. Men det blev inte mer än så...

2 år senare sprang jag bokstavligt talat nästan in i honom igen. På 2 år hinner en attraktion växa en hel del, det kan jag lova. Han och jag blev vi. Vi åt frukost tillsammans, vi skrattade tillsammans, vi levde tillsammans, vi grät tillsammans, vi dansade tillsammans, vi festade tillsammans, vi var bakis tillsammans, vi busade tillsammans, vi försov oss tillsammans, vi tjurade tillsammans, vi sjöng tillsammans, vi diskuterade tillsammans, vi gjorde allt tillsammans.

En dag i sett soligt land ställde han sig på ett knä och friade. Svaret blev ja såklart. Vi ska vara tillsammans jämt, det låter så bra tycker jag. Jag vill vara hans fru och han vill vara min man och på vårt brevinkast så ska det stå endast ett efternamn, nämligen hans. Men två ska dela varandras liv där innanför dörren och det är vi. Som gifta. Så i maj nästa år blir det ja & ja och sedan sealing the deal med en kyss ;o)


4 kommentarer:

  1. Åh grattis, vad kul för er!
    Vilken gullig berättelse! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Det är jättespännande men mycket att tänka på puh.. :o)

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt!!! Grattis grattis grattis! Mer romantik åt folket :).

    SvaraRadera
  4. Tack tack tack :o) Ja mer romantik till alla!

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna