söndag, juli 6

Back in town...

...med en mängd upplevelser och ett par skor rikare :o)

Konserten var grym, trots att jag trodde benen skulle ge vika efter 4 timmar i stående position gick det bra. Stämningen var helt fantastisk och jag är verkligen lycklig att vi lyckades få biljetter.

I bilen på väg till Götet. Vi förfestar på vandrarhemmet, finns det ingen bar får man fixa en egen. På plats, jag å Mange, Bruce och The E street band + 58 000 andra.


En hel del skaldjur har det blivit i helgen. Mange gosar med en goseapa.

Lördagen spenderade vi shoppandes och rosédrickandes. Sedan tog vi en tur på Universeum, galet roligt. En fantastisk helg med andra ord. Men jag erkänner att det var skönt att komma hem. Även om vandrarhemmet vi bodde på var helt okej så är jag mer av en hotelltjej. Krispigt vita lakan och hotellfrukostar slår det mesta :o) Fast det allra bästa är min egna säng, där det luktar sköljmedel och där en spinnande katt huserar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna