onsdag, februari 27

Schalallallallala Mr. Jones

Nu har jag varit och hämtat ut klänningen från Dagmar, den var ljuvlig. Mitt första plagg därifrån, jag har alltid haft på känn att jag varit en "Dagmartjej". Ska samla på mig fler plagg, sakta men säkert det är något jag kan lova ;o) Ska inviga den på fredag tror jag om jag går på Lykke Li konserten. Beror lite på hur Bozzan repar sig efter ingreppet.

Så nu ska jag duka fram lite fika sen bär det av till IKEA, hittade ett miniväxthus på deras hemsida som jag tänkte inhandla (bland annat ;o).

Pst, klänningen är från H&M, manchesterkavajen är från Vero Moda (jag har haft den i 6 år, snacka om bra kvalité!), väskan är secondhand, stövlarna är från La Redoute och mössan är från Åhlens...puh....

3 kommentarer:

  1. Vad söt du är :). Hoppas man får se nya klänningen på snart :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Åh tack!

    Ska fixa bilder från lördagen på den :o) Kram!!!

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna