onsdag, februari 27

90´s

Det är något i luften idag som gör att det känns väldigt mycket 1994. Jag vill lyssna på Nirvana, kolla på Waynes World, klä mig i flanell och kängor. Låtsas som att jag är i Seattle och det ska regna så där mjukt och fint.

Så där är jag idag.

1994 var jag 12 år, efter skolan värmde jag bullar i micron så att de först blev alldeles för varma för att äta och sedan blev de stenhårda, jag låg på golvet och lyssnade på mina idoler och drömde mig bort till mer spännande platser. Pojkar? Näe det intresset hade inte riktigt satt fart och det är jag såhär i efterhand väldigt glad för. Fast jag hade nog allt en liten crush i sångaren i Soul asylum och snyggingen i Counting Crows ;o)

Nu ska jag "snap out of it".

Jobba inte drömma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna