tisdag, januari 29

Med sikte mot sängen..

Har haft ett riktigt tv-maraton ikväll. 2900 Happiness - Gossip Girl - och sedan Gynning. Nu har jag huvudvärk!

Hade jag haft kameran hemma (den är på fiskeäventyr as usually...) kunde jag fotograferat mitt numera ganska stilig hår (efter det efterlängtade frisörbesöket) + att jag efter goda råd från min frisör köpt en proteininpackning från Sebastian. Beskrev för henne hur mitt hår brukar vara när jag duschat - som en enda stor tova! Tydligen är det mina slingor som gör att håret blir så, det behövde tydligen protein för att bli bättre. Så lydig som jag är köpte jag inpackningen och nu efter att ha testat det så slapp jag tovan, istället hade jag helt normalt blött hår. Härligt.

Bye bye baskrar och scarfs, hello starka vackra hår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna