söndag, december 30

Bullfest, bullfest varje dag

Det är allt riktigt härligt att vara julledig. När varje kväll är en lördagskväll blir det nästan svårt att komma på vad man ska hitta på för något kul. Som grädde på moset fyller jag 26 år på onsdag. Man börjar visst bli en vuxen kvinna, om man nu mäter det i antalet år... Önskar mig en klocka (för lång och trogen tjänst ;o) och lite andra små nödvändiga saker.

Nu ska jag ta en kamp med min klädkammare, det ligger en hög med kläder på golvet där inne. Förstår inte riktigt vad som hände, men tydligen så blir det så när festligheterna avlöser varandra. En kjol dit och en klänning hit, blus eller tröja, blå eller röd. Inte undra på att det blev en skaplig hög tillslut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna