onsdag, oktober 17

1 + x * 5 + 321 - 57 + y + 3,14

Spännande rubrik eller hur? Kollade igenom lite gamla inlägg på min fikapaus. Jag har skrivit 412 inlägg (detta är det 413:e...) sedan den 19:e januari. Under denna tiden har jag fått 351 kommentarer och om man kan räkna bort nästan hälften av dom som mina eftersom jag svarar på alla kommentarer :o) så blir ca 176 kommentarer. Fördelat på antal inlägg blir det i snitt 0,4 kommentarer per inlägg från andra än mig. Med mina blir det ca 0,9 kommentarer per inlägg. Dvs mindre än 1 kommentar/inlägg... Man borde även räkna på antal besökare också, men det orkar jag inte just nu ;o)

Med andra ord är det tur att jag inte bloggar för kommentarernas skull, men ska jag vara helt ärlig så tycker jag det är riktigt kul när jag ser att någon skrivit en rad även om det bara blir ibland :o)

Jag är en sån ingenjörsnörd ibland...

2 kommentarer:

  1. ok, bättrar på statistiken lite. men bra att du inte bloggar för kommentarerna, för du bloggar så bra precis som du gör. / angie

    SvaraRadera
  2. Tack det blir jag jätteglad av att höra. Min blogg är som min dagbok, så vill någon kommentera är det bara en bonus :o)

    SvaraRadera

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna