onsdag, augusti 1

Lite shopping blev det allt

När regnet faller är det lätt hänt att semesterdagarna spenderas i olika butiker. Jag har försökt att hålla igen plånboken men en del saker är svåra att motstå. På Wedins hittade jag ett par bruna mockastövletter som var nedsatta från 699 :- till 85:-! Vem kan motstå det? Silverskorna köpte jag till bröllopet.

Jag har varit på jakt efter en jeansskjorta ett bra tag och tillslut fann jag en på Tradera. Har slitit den lite med sandpapper så att den ska se så där skönt använd ut. Jeansjackan köpte jag på Lager 157 och jag har nog nästan haft på mig den varje dag sen dess. Älskar den!




På Lager 157 köpte jag inte bara jeansjackan det blev en mysig tröja som faktiskt blivit flitigt använd. På Indiska hittade jag ett sött linne i storlek XL som jag använder som klänning (den är lite stor runt armarna men den funkar...). På La Redoutes sommarea köpte jag en underbar tröja från Soft Grey och på Myrornas sprang jag på en cool sliten t-shirt.



Uppdatering: En tunika/klänning från ASOS har jag ju köpt också. Den får jag inte glömma bort, har haft den på två fester nu så den ligger i tvättkorgen. Men jag hittade en bild när jag har den på (har den på min nya presentationsbild också...). Den är superskön och söt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna