söndag, augusti 5

Helgen

Sådär ja, nu har vi klurat ut vad som är fel med kameran. Något slags glapp tydligen, fick iallafall ut bilderna. Här är jag i fredags i mitt jeansfynd från H&M, älskar den modellen (hittade även ett par svarta ballerinor så fredagens shopping var riktigt lyckad!):


Några timmar senare på O´learys dansgolv, det var kul även om DJ var lite dålig. Jag kör Jerry Williams moves...:

Igår var det födelsedagsfirande för två födelsedagsbarn (vad många som fyller år på sommaren!), vi hade mysigt och grillade. Idag tar jag det väldigt lungt, det har varit en intensiv helg och då är det rätt skönt att bara vara hemma och fixa lite i hemmet. M står i köket och lagar middag till oss, han vet precis vägen till mitt hjärta ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna