torsdag, maj 24

Jag kan ju inte checka ut!

Sitter här och blir lite förbannad såhär på torsdagsförmiddagen. Tänkte jag skulle passa på att handla lite på La Redoutes VIP-rea. Först ringde jag till dom för att be dem ändra min adress till den nya, det kunde de inte. Jag måste beställa mot postförskott, är inte det konstigt? Men sen bestämmde jag mig för att göra som de sa men nu kan jag inte checka ut. Grrrr är det någon som har samma problem eller är det bara jag som drabbas av all jävligthet idag?


Uppdatering: Fick ett mail från La Redoute, de hade tydligen skickat ut en felaktig rabattkod. Men nu har jag beställt lite, det blev en tunika och ett linne:




Fina eller hur? Har fått för mig att jag passar bra i blått så det har blivit en hel del shoppat av den färgen på sistone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar gör mig glad, så skriv en rad! Hälsningar Johanna